Итак, Вы теперь родитель школьника! Поздравляем, отныне в Вашей жизни и в жизни Вашего новоиспеченного школяра грядут большие перемены Давайте делиться впечатлениями об этом важном этапе жизни
tania_s, ніколи з таким не стикалась, ні в своїй школі, ні зараз у дитини. навіть не знала, що так можна. хоча мені здається, що насправді так не можна. є урок і є домашнє завдання з цього уроку, як його можна задавати потім, коли уроку нема
Кактуся,я в моїй шкільний практиці теж з таким не стикалася, але коли завдання даються вчителем через фейсбук, то можна побачити за день до уроку завдання... Але у нас так було 2 рази чи трішки б@ільше
ЗНЯТО оцінювання КАЛІГРАФІЇ та зниження балів за ВИПРАВЛЕННЯ, натомість оцінюватимуть графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів), орфографію та пунктуацію
Интересно, в чем разница? По сути: КАЛІГРАФІЇ=графічні навички письма, а ВИПРАВЛЕННЯ = культура оформлення письмових робіт.
_______________________________
- Это невозможно! - Возможно, если ты в это веришь.
LIra, не можу нічого сказати з приводу каліграфіїї та графічних навичок, а ось виправлення не відносяться до помилок, якщо закреслено охайно та акуратно написано зверху. це нормальна культура оформлення робіт
Кактуся,наприклад, я розгорнула у неділю щоденник, а завдання є лише на понеділок. На вівторок і середу чисто, хоча є уроки, що лише по вівторках і середах. Раніше якось не критично було, а зараз на один день таке навантаження, що я би на вихідних щось з сином зробила на ту середу, бо потім аврал. От і спитаю завтра, чому така практика запису "домашки":(
_______________________________ Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile...still stays on.
Нам сьогодні задали читати 6 сторінок, народ в чаті пищить. Ми прийшли з тренування і почитали. Але ж все час, уроки не мають займати весь вечір, але зараз всі жаліються, що так і є
_______________________________ «Нації вмирають не від інфаркту — спочатку їм відбирає мову» Ліна Костенко
Dianna, так, згодна з тобою, треба спитати, бо це неправильно. ми взагалі робимо зараз домашнє завдання одразу, як задали. навіть, якщо наступний урок буде тільки через тиждень. мені так спокійніше, що вистачить часу, бо іноді бувають дні народження позапланові чи ще якимось чином зайняті, залишати на останній день, щоб потім не встигнути зробити, якось не хочеться
Кира, 6 сторінок якось багато моїй дитині це прочитати на п'ять хвилин діла, але ж не всі такі. дуже багато, як на мене. нам стільки у другому класі не задають
ЗНЯТО ВИМОГИ щодо відступання клітинок при оформлені письмових робіт (справа вчителя навчити дитину розміщувати роботу на площині, але точні критерії розміщення вилучено).
[/quote] ооо!! спасибо! .. распечатаю и покладу малому в тетрадь ... любимая тема снижения оценок нашей пенсионерочки и про каллиграфию - это маразм- требовать от мальчишек красиво написанных букв. лишь бы правильно. к чему эта красота.. ладно у девчушек.. и вообще, будущее - за клавиатурой
к слову, полагаю большой разницы еще поискать нужно
Цитата:
Графічні навички потребують оволодіння дитиною цілого ряду усвідомлених дій у правильному зображенні елементів букви, самої букви, поєднанні її з наступними. Для прикладу наведемо тільки перелік дій, які має виконати дитина, передаючи на письмі перший найпростіший елемент рядкової букви: а) відступити від початку сторінки або попередньої букви на таку відстань, щоб була рівномірність, тобто зробити такий проміжок на рядку, щоб помістилась рядкова буква о чи и; б) розпочати писати точно від верхньої рядкової лінії, не виходячи за неї і не залишаючи просвіт між початком і верхньою рядковою лінією; в) верхню частину елемента писати у вигляді прямої, не згинаючи і не ламаючи її; г) при проведенні лінії не робити натиску, вести зверху – вниз, а не навпаки; д) проводити пряму лінію з невеликим нахилом праворуч; е) в нижній частинці елемента зробити таке закруглення, як і в зразку, не звужуючи і не розширюючи його; є) довести лінію точно до нижньої рядкової лінії, не залишаючи просвіту між ними; ж) провести поєднувальну лінію вгору до половини висоти елемента і на такій же відстані праворуч; з) при зв’язному письмі елементів провести поєднувальну лінію від першого елемента до верхньої рядкової таким чином, щоб при написанні другого елемента поєднання між ними і першим елементом виявилося на половині висоти другого елемента. Як бачимо, тут дитина свідомо має проконтролювати дев’ять особливостей у зображенні одного найпростішого елемента, не забуваючи і про технічні правила письма. І поки ці дії набудуть автоматизації, учневі доведеться виконувати величезну кількість вправ
а если короче-
Цитата:
КАЛЛИГРА́ФИЯ - Искусство писать чётким, красивым почерком.
_______________________________ Мова величезне значення має, так формується державність. А коли мовою нехтують, то потім приходять визволяти (с)
Нам на собрании сказали, что эти нововведения касаются только первоклассников (киевская школа).
читайте на сайті МОН, це все стосується всієї початкової школи я цитувала наступні документи:
Цитата:
Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 клас) (Лист МОН України від 17.08.2016 №1/9-437)
tania_s, на жаль, вчителі продовжують вимагати всі ті клітинки. справа батьків не мовчати, щоб нарешті почало вже щось змінюватися на практиці.
ну а нас на все ответ: у нас не простая школа, живем по своим стандартам и т.д. и да, 90% всех нервов от домашки - это красиво списать, с этими клеточками, отступить сколько надо, не исправить нигде, и т.д. урок - математика, а по сути дети сам счет делают одним глазом, потому что просто, а вот клеточки(
урок - математика, а по сути дети сам счет делают одним глазом, потому что просто, а вот клеточки(
вони б краще давали більш складні завдання для дитини. де подумати треба, увімкнути логіку, задачі, які можна вирішувати декількома способами. а просто навантажити дитину відступами і клітинками та пишатися, що ми не звичайна школа, то просто смішно
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2