Вот попались Права пассажиров ЖД . Может кому пригодится,правда не знаю в нужной ли теме это оставляю Для меня новостью было - комфортный температурный режим Интересно,как этого в реальности добиться )
Права
Права пасажирів української залізниці.
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить від того, стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають вказаним, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Пам'ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас цього не зробить. Зміни в тому числі на залізниці відбудуться тільки якщо ми самі їх зробимо. І обов'язково пишіть скарги, вони усі фіксуються.
У разі більш серйозних проблеми звертайтеся до керівництва Укрзалізниці
Для меня новостью было - комфортный температурный режим Интересно,как этого в реальности добиться )
С ужасом вспоминаю прошлогоднюю поездку во Львов в вагоне было градусов 50, не меньше, одежду вечером можно было выжимать. И думаю для начальника поезда это не стало бы новостью
_______________________________
- Это невозможно! - Возможно, если ты в это веришь.
Ехала недавно из ужгорода, какой там комфортный температурный режим: пока едем, идет природный обдув, а как стоим, так духота. Сегодня приехала интересити 2 кл, хорошо что за бортом не жарко, более-менее комфортно, в 1м классе кондер работает.
_______________________________ Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile...still stays on.
Кактуся,может, дело в том, что сегодня не жарко. Буду возвращаться в сб, проверю. Хотя в интерсити грех на что-то жаловаться, там хорошее обслуживание.
_______________________________ Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile...still stays on.
Vikysya87, или охранить на смартфон/планшет и так показать проводнику. Я так делаю.
Это если билет является посадочным квитком,как они его называют, но так не на все поезда можно. Там при заказе высвечивается, сразу видно, нужно распечатывать или нет в кассе.
При возврате билета через http://booking.uz.gov.ua/ в течение какого времени возвращаются деньги? кроме того, что "повернути" и "підтвердити" что-то еще надо делать?
_______________________________ А над ними розстелилося небо, ся полонина небесна, де випасаються зорі, як білі овечки...
При возврате билета через http://booking.uz.gov.ua/ в течение какого времени возвращаются деньги? кроме того, что "повернути" и "підтвердити" что-то еще надо делать?
Больше ничего делать не надо.Мне возвращали в течении трех дней (на ту карточку,которой оплачивала)
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1