Девочки, кто уже оценил отдел Centro и магазины "ЦентрОбувь" (Пушкина, Космос)?
Вот, нашла информацию об этой марке в России:
Свою деятельность компания «ЦентрОбувь» начала в 1992 году и является крупнейшим в России сетевым оператором в сфере обувного ритейла. ЗАО «ТД «ЦентрОбувь» — абсолютный лидер сегмента fashion, согласно рейтингу российских торговых сетей «INFOLine Retailer Russia TOP-100» за 2011 год. ЗАО «ТД «ЦентрОбувь» развивает два взаимодополняющих направления: семейные магазины «ЦентрОбувь» и молодежные магазины Centro формата fast-fashion, характеризующиеся самой высокой узнаваемостью брендов в России. На июнь 2012 розничная сеть Группы включает свыше 900 магазинов и охватывает более 300 городов России.
(взято с сайта http://centrobuv.ru/)
ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ
У нашої компанії вже є справжня історія: довга, цікава, успішна. Вона почалася ще в далекому 1992 році. Історія, тісно пов'язана з історією бізнесу в Росії, хтозна, можливо, гідна лишитися й на сторінках підручників. Принаймні, для тих, хто хоче робити власний бізнес в Росії. І нам доведеться розбити цю історію на хронологічні етапи для зручності оповідання.
1996 — 2003 роки У 1996 році це сталося: кілька крупних московських магазинів об'єдналися під брендом «ЦентрОбувь», і з цієї миті почалася безперервна історія розвитку роздрібної мережі, якій на той час лише належало стати найбільшою в Росії.
У ті роки дизайн магазинів був дуже простим, асортимент не надто багатим. Але з першого дня ми обрали успішний унікальний формат роздрібної торгівлі, і наш розвиток не припинявся ні на мить. Слідуючи потребам споживачів і змінам ринку, змінювався й образ магазинів компанії та її асортимент.
Але головне: «ЦентрОбувь» знайшла свою місію, головний принцип бізнесу: люди повинні мати можливість купувати різноманітне, красиве і стильне взуття.
У ті непрості для більшості людей часи ми створили мережу магазинів, що були орієнтовані на самообслуговування і робили взуття справді доступним для більшості людей.
Ми змогли організувати торгівлю так, щоб максимально заощадити час покупця і витрати на вміст магазинів. Розроблені тоді схеми мерчандайзингу застосовуються і по сьогоднішній день.
2004 — сьогодні Лише один рік поспіль відбулося відкриття 100-го магазина, і з кожним наступним роком з'являлися десятки нових. А сьогодні їх вже нараховується 335. Часи змінилися: рівень доходів людей зростав, зростала і вимогливість до рівня сервісу й оформлення магазинів. «ЦентрОбувь» була готова до змін. Саме у ці роки сталася справжня модна революція.
Ми чітко відчули мить, коли для наших споживачів краса і стиль взуття стали не менш важливими, ніж доступна ціна. З цієї миті нашим головним завданням стає дотримання модних тенденцій та постійне оновлення асортименту. «ЦентрОбувь» дуже ретельно ставиться до підбору колекцій взуття, нові колекції навіть проходять тестування.
До того ж асортимент магазинів був розширений за рахунок супутніх товарів: хустини, палантини, біжутерія, аксесуари для волосся, панчішно-шкарпеткові вироби, сонячні окуляри, годинники, гаманці, капці та інші товари. Стартували нові програми для наших клієнтів: дисконтні накопичувальні програми, нові сезонні акції.
У 2006 році був проведений рестайлінг компанії, затверджений новий логотип. Саме той, який ви і нині можете побачити на наших магазинах і упаковках із взуттям. Була затверджена і єдина назва «ЦентрОбувь». Змінилося, стало затишнішим і сучаснішим оформлення магазинів. Успішний досвід «ЦентрОбувь» в організації торгівлі дозволив нам ділитися цим досвідом з іншими. Було прийняте рішення про продаж франшизи. Наразі франчайзингова мережа складається з понад 30 магазинів.
(взято с сайта http://centrobuv.ua/about/history/ )
Мишка Гамми, я в Караване один раз зашла и быстро вышла - там же вся обувь из ткани шита, да цены заманчивы, но качество (по визуальному осмотру). Себе обувь такую не брала так что о практической точке зрения не скажу
я вот только что прикупила себе там сандалики. на каждый день бегать на работу особого качества от них не жду, понимаю что при такой цене они проносятся 1 сезон, но мне больше и не надо
_______________________________ Нельзя купить счастье, но можно купить мороженое, а это практически тоже самое (с)
обувь мне там не понравилась, как деревянные колодки все что меряла.
Аналогичное впечатление Обувь недорогая, но все из кожзама и текстиля - не гнется и не тянется
_______________________________ Женщины могут все, просто некоторые стесняются. Я не совсем одета, если на мне нет улыбки... Amicus Plato, sed magis amica veritas (Аристотель)
N.B.! Девочки, для "спасибо", согласно Правил форума, есть кнопка поднятия репутации -
На счет дешевизны - как сказать Туфли под 200 грн - если не дай Бог, на 1 раз, то жалко
_______________________________ Женщины могут все, просто некоторые стесняются. Я не совсем одета, если на мне нет улыбки... Amicus Plato, sed magis amica veritas (Аристотель)
N.B.! Девочки, для "спасибо", согласно Правил форума, есть кнопка поднятия репутации -
Я заходила в Украине в этот магазин. Там самообслуживание - сам ищешь нужный товар, размер. Было очень много людей в магазине, не знаю может открытие было. Когда жещина выходила из магазина, сработал сигнал. Она остановилась и к ней даже никто не вышел, т. е. всем пофиг, что товар может крадут. В общем забавный магазин, особенно смешно ворчала тетя, которая раскладывает товар, когда увидела туфли из другого конца зала, типа принесли-поставили тут, хотя лавочки для примерки только в одной стороне. Аксессуары недорогие там, можно что-то найти. Обувка тоже очень дешевая, но не очень качественная на вид. Можно прийти посмотрет там недогогие сережки, браслетики, клатчики и т. д., имхо
-- Ср июл 04, 2012 6:22 pm --
Я примеряла шлепки и босонжки для моря - все очень неудобное.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0