Уважаемые друзья, есть для вас несколько новостей:
Нам удалось сделать бессрочную скидку 5% на заказ товаров из наличия на сумму от 1000 грн. Делаем товары ИКЕА еще более доступными! До конца этой недели Планируем расширить ассортимент товаров из наличия до 1000 артикулов. Еще больше ваших Любимых товаров не нужно ждать две недели, а можно получить уже следующего дня или через день. Напоминаем, что продолжает действовать уникальная долгосрочная скидка на доставку Мистекспрес - минус 25% в все виды доставки! И скидка 20-40% (залежных от веса посылки) от компании SAT. Оформляйте заказы на нашем сайте https://ikea-club.com.ua/ru/ . Всем удачных покупок!
ействовать уникальная долгосрочная скидка на доставку Мистекспрес - минус 25% в все виды доставки!
ніколи-ніколи не звязуйтеся з цією доставкою гірше нема на все ЗАпоріжжя аж 3 відділення, де можна розрахуватися карткою чи готівкою, в усіх інших "відділеннях" чекає квест , бо вони виявляються відділеннями з онлайн-оплатою і прийшовши туди - сюрприз - тобі висилають смс з реквізитами і, навіть, оплата через приват24 (на яке і приходить посилання) - не гарантія, що ти свою оплачену посилку заьереш, бо гроші можуть йти годину-дві-три і ти стій і чекай, поки оператор МЕ підтвердить твою оплату Дуже "зручний" сервіс І про те, що тебе чекає ніде ні слова нема, зате про знижку є і про те, що НП - погана
не треба мені писати про пошкоджений стіл за 7000 при повному страхуванні, за який НП хотіла заплатити лише 1000. Це не зовсім так бо що хоче НП і що вони зобовязані зробити - це різні речі, права і обовязки сторін ніхто не відміняв. Але на НП хоч є куди звертатися - а в тих "відділеннях"=шарашкіних конторах МЄ дзвонити можна тільки в рельсу
_______________________________ Бо плач не дав свободи ще нікому, А хто борець, той здобуває світ.
Доповню Враховуючи, що майже всі (крім 3 в різних кінцях міста) відділення є з системою лише он-лайн оплати, то доречно було б хоча б пропонувати своїм клієнтам спачувати за відправлення одразу на сайті чи написати - Увага! відділення з онлайн оплатою - краще сплатіть вдома, підтвердіть отримання через оператора і потім сміливо їдьте забирайте свою посилку. Все - настільки прості кроки вбережуть нерви та час ваших покупців і не відібють бажання щось замовляти в цьому магазині через рекомендованих ними перевізників бо до роботи самого інтернет-магазину в принципі претензій нема І графік роботи відділень - в будні дні до 17,00 (а по факту в 16,30 вже закрито) - теж далеко не плюс цієї служби доставки
_______________________________ Бо плач не дав свободи ще нікому, А хто борець, той здобуває світ.
bratulka, ну не знаю, я дитині замовляюю NEXT, і там доставка містекспрес, в мене жодних нарікань, вибираєшь з переліку найближчий магазин, в моємо випадки це в моєму будинку і, як приїхало, без проблем забираєш в зручний тобі час
Анастасія,так і я вайкікі так отримую, але там безкоштовна доставка і я не зтикалася з оцим ніколи (тому так смілливо і обрала МЕ, особливо після рекомендації на самому сайті) - отримайте посилання на реквізити і або оплатіть через приват24, або через термінал (от біжи і шукай той термінал ), потім чекайте поки гроші прийдуть, і тільки потім заберіть. Взагалі не було проблеми якби сказали - сплатіть одразу онлайн і тільки потім забирайте свою посилку чи взагалі сплатіть за доставку разом з замовленням. Все, проблема і " не случилась". А так я раз приїхала - там вже в 16,30 зачинено (хоча написано до 17,00), другий раз приїхала - дізналася про цю супер-схему, поїхала додому без посилки, дома сплатила онлайн і чекала 3 години, поки мої гроші зарахуються і оператор мені підтвердить факт оплати (це мені пропонувалося 3 години чекати під відділенням?) і тільки з третього разу я забрала свою посилку В смс від МЕ можна було написати про онлайн-оплату, та хоч де, але про подібний сервіс ніхто не попередив(
В чому проблема зробити опалту готівкою чи карткою як у нормальних відділенняхх тої ж НП чи УП?та, навіть, в Делівері такої маячні нема - як бігати з реквізитами шукати термінали
_______________________________ Бо плач не дав свободи ще нікому, А хто борець, той здобуває світ.
Шановні друзі, всім вам відомо, що зараз через пандемію коронавірусу урядами країн світу вживаються заходи для зниження розповсюдження вірусу – карантин, закриття непродовольчих магазинів (зокрема від 14.03.2020 всі магазини ІКЕА в Польщі закриті), закриття пунктів пропуску через кордон і т.д.
Через це ми тимчасово припиняємо прийом замовлень на товари, котрі везуться з Польщі. І пропонуємо вам купувати товари, котрі є у нас в наявності, але, як ви розумієте, їх кількість обмежена, тому радимо не зволікати.
Щодо оплачених замовлень на товари з Польщі – ми шукаємо шляхи їх виконання, про всі новини інформуватимемо вас.
Шановні друзі, з радістю повідомляємо, що нам вдалось знайти можливість привозити товари ІКЕА! Тому ми відновлюємо прийом замовлень – 26000 товарів чекають Вас!
Замовлення можна оформити на сайті, як завжди. Наразі, через нестабільні курси валют можлива тільки 100% передоплата. https://ikea-club.com.ua/
Уважаемые друзья, сообщаем, что мы проводим окончательную распродажу товаров ИКЕА, которые у нас на складе и идем на карантин (до времени, когда откроется магазин ИКЕА и граница)! На сайте указаны цены уже со скидкой. А также продолжает действовать дополнительная скидка 5% при заказе от 1000 грн Акция действует до окончания товарных запасов. https://ikea-club.com.ua/ua/
Уважаемые друзья, с огромной радостью сообщаем, что мы восстанавливаем работу и начинаем принимать ваши заказы (но сейчас они будут выполняться дольше, чем в «докарантинные» времена - около трех недель, и через специфику работы магазинов ИКЕА в Польше мы не можем на 100% гарантировать, что все заказанные вами товары будут доставлены, но приложим к этому максимум усилий). А также информируем, что мы постепенно восстанавливаем ассортимент товаров в наличии - планируем, что до конца недели достигнем половины «докарантинних» объемов, очень стараемся, чтобы вы снова могли максимально быстро получить желаемые товары. https://ikea-club.com.ua/ua/
Связалась с ikea-club... на свою голову... мало того, что товар в срок не привезли (должны были доставить в Украину 9 июня), так на горячей линии теперь дают каждую неделю ложную и разную информацию: неделю назад мне говорили, что товар уже на таможне стоит и максимум в понедельник приедет в Украину и мне его отправят, сегодня мне сказали, что только в понедельник его будут загружать в Польше. Проморочили голову две недели и уже идет третья неделя и никаких гарантий, что и через неделю приедет мой заказ. Телефон руководителя на горячей линии не дают... итог: в среду переезжаем и будем есть всей семьей на полу (тк я заказывала обеденные стулья в кухню), ну или стоя- как вариант.
Связалась с ikea-club... на свою голову... мало того, что товар в срок не привезли (должны были доставить в Украину 9 июня), так на горячей линии теперь дают каждую неделю ложную и разную информацию: неделю назад мне говорили, что товар уже на таможне стоит и максимум в понедельник приедет в Украину и мне его отправят, сегодня мне сказали, что только в понедельник его будут загружать в Польше. Проморочили голову две недели и уже идет третья неделя и никаких гарантий, что и через неделю приедет мой заказ. Телефон руководителя на горячей линии не дают... итог: в среду переезжаем и будем есть всей семьей на полу (тк я заказывала обеденные стулья в кухню), ну или стоя- как вариант.
Здраствуйте! К сожалению, ваш заказ, вопреки нашим ожиданиям, еще не прибыл к нам на склад. Поставку ожидаем в начале следующей недели. Извините за неудобства. Если вам не подходят сроки, сообщите, пожалуйста, и мы вернем вам оплату
Шановні друзі, маємо для вас кілька хороших новин:
Повідомляємо, що ми поступово відновлюємо асортимент товарів в наявності – вже майже 800 найпопулярніших товарів можна отримати наступного дня після оплати замовлення (за умови оплати до 12:00) –швидка доставка бажаних товарів!
Ми докладаємо максимальні зусилля для скорочення термінів поставки і вже зараз замовлення постачатимуться значно швидше, ніж останнім часом.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0