На українських дорогах стануть обов'язковими велодоріжки
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг. Про це повідомив заступник міністра Лев Парцхаладзе. За словами чиновника, відповідна норма міститься в новій ДБН В.2.3-5: 2018 "Вулиці та дороги населених пунктів".
Цитата:
"У всіх цивілізованих країнах Європи і світу велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто... У нас можливо теж багато хто хотів би так їздити на роботу, але через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок і смуг, це не тільки незручно, але й небезпечно", - написав він. "Тому в новій ДБН по вулицях і дорогах ми ввели обов'язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах і прописали чіткі вимоги щодо їх облаштування та параметрів", - повідомив Парцхаладзе.
Так, згідно з новими ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід облаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного та регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під'їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об'єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
При цьому велосмуги повинні проектуватися тільки для одностороннього руху, велодоріжки повинні бути переважно односторонніми по обидва боки вулиці. При наявності забудови з одного боку вулиці слід облаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованому боці. При наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, в тому числі, з використанням зустрічної велосмуги. Залежно від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах, а також визначається мінімальна ширина велосипедних смуг і доріжок при новому будівництві або реконструкції (від 1,5 до 3 метрів).
Оновлена ДБН вже опублікована і вступить в силу з 1 вересня 2018 року.
У Дніпрі тестують трамвай з сенсорним керуванням, модель К-1 М6
Після проходження всіх випробувань трамвай відправиться до Єгипту.
Цитата:
Розробкою трамвая займалася компанія «Татра-Юг». Трамвай від початку і до кінця виготовлений в Дніпрі, на «Південмаші». На проектування і виготовлення моделі пішов приблизно рік.
За контрактом, протягом 14 місяців компанія виготовить ще 15 таких трамваїв. «Ми пройшли вже майже всі випробування, нам залишилася «напрацювання на прокатку» 1000 км. Перший тестовий заїзд проходив вночі. Ми гарантуємо якість і безпеку всіх наших вагонів. Тому приділяємо багато уваги тестуванням », - коментує заступник начальника КБ Титов Анатолій.
Цей трамвай п'ятого покоління кардинально відрізняється від тих, що працюють у нас в місті зараз. Він оснащений сенсорним пультом керування, на якому відображаються всі прилади вагона і їх діагностика. Керування вагона - векторне, що дозволяє зберігати постійну швидкість на будь-яких ділянках. Крім цього певну відстань трамвай може проїхати на акумуляторах. Пасажиромісткість трамвая - 267 пасажирів.
У вагонах і в кабіні водія є кондиціонер, для того, щоб зробити поїздку в жаркому кліматі максимально комфортною. Візки нової конструкції, адаптовані під вимоги замовника.
В Сан-Франциско открылась медицинская клиника будущего
В американском Сан-Франциско стартап Forward недавно открыл свою первую, наполненную техническими новинками медицинскую клинику, использующую искусственный интеллект (ИИ) и обещающую стать лечебным учреждением будущего.
Цитата:
ЕЁ ГЛАВНАЯ ОТЛИЧИТЕЛЬНАЯ ЧЕРТА ЗАКЛЮЧАЕТСЯ В ИДЕЕ ПРОФИЛАКТИКИ ЗАБОЛЕВАНИЙ, А НЕ В ЛЕЧЕНИИ УЖЕ НАСТУПИВШЕЙ БОЛЕЗНИ, КАК ЭТО ПРОИСХОДИТ В КЛАССИЧЕСКОЙ МЕДИЦИНЕ.
Напоминающая скорее фешенебельный офис продаж Apple, клиника Forward предлагает совершенно иной подход к здравоохранению, с неограниченным доступом к медицинским ресурсам клиники через единый ежемесячный членский взнос.
По прибытию в клинику пациент регистрируется на экране планшета и проходит в специально разработанный сканирующий томограф. Устройство тотчас снимает различные биометрические параметры, которые могут быть доступны клиенту через приложение на своем смартфоне.
Еще более футуристическая обстановка ожидает клиента, когда он попадает в кабинеты клиники. Имея перед собой гигантский сенсорный экран, на котором отображаются только что снятые биометрические параметры и медицинская история пациента, доктор может вести прием, а система ИИ контролирует их беседу и мгновенно отображает замечания и предлагаемые методы лечения.
Forward разработал собственную систему ИИ, а также ряд новых запатентованных медицинских инструментов, например, беспроводной цифровой стетоскоп, который может контролировать ритм сердца через одежду и портативный инфракрасный излучатель, который подчеркивает вены, чтобы облегчить взятие проб крови.
Носимые на теле пациента медицинские датчики имеют связь со специальным программным приложением Forward, которое круглосуточно доступно в режиме реального времени для медицинского персонала, а также ИИ, наблюдающего за состоянием здоровья пациента.
Ежемесячная абонементная оплата задумана Forward как стимул для смещения внимания пациента на профилактику здоровья. Генеральный директор и основатель Адриан Аун считает, что ежемесячный членский взнос позволит уйти от традиционной оплаты услуг врача, когда человек уже заболеет.
Он признает достаточно дорогой текущую плату $149 в месяц, но надеется, что с течением времени технологическое оборудование станет дешевле. Так что это форма медицинской помощи, «не только для людей, которым посчастливилось иметь возможность тратить деньги для улучшения здоровья». Аун также отмечает, что 15% первых клиентов из малообеспеченных семей, которые не могут позволить себе пользоваться услугами здравоохранения, получат бесплатный абонемент.
Мадим, это мега позитивное утверждение)))))) Всё у нас появится и уже появляется! Надо только всегда помнить, что окружающая нас реальность зависит от нас самих
Ну ви ж знаєте, що ми молодці? :) Що у нас є купа цікавих інновацій, винаходів та технологій? От, наприклад:
1. Українська компанія Ochis розробила повністю органічні окуляри. Оправа окулярів Оchis coffee виготовлена з біополімеру на основі кави, льону і натуральних олій. Вона повністю розкладається у ґрунті або воді у 100 разів швидше, ніж пластик, і перетворюється на природне добриво. Крім того, оправа має запах кави, а всі лінзи – сонцезахисний фільтр. Кавові окуляри вже доступні для передзамовлення за 69 доларів для перших 200 покупців;
2. Українська компанія Effa увійшла в топ-5 стартапів світу на конкурсі у Німеччині. Effa представили одноразову зубну щітку з переробленого паперу та екологічно чистих матеріалів. Автор ідеї - співзасновник компанії Ілля Кічук. Щодня готелі та авіалінії викидають приблизно 6 тонн пластикових одноразових щіток. Щітка Effa проста у використанні, дешева і не шкодить природі, описують свій проект розробники;
3. В Кам’янець-Подільському, що на Хмельниччині, запустили інноваційну теплоелектростанцію, яка, окрім газу, буде використовувати і біомасу: солому, відходи кукурудзи і соняшника, тріску. Станція безперебійно забезпечуватиме теплом і гарячою водою близько 22 тисячі жителів - 190 житлових будинків, 3 дитячих садки та 5 шкіл. Із цією станцією Кам’янець-Подільський стає третім у Європі та п’ятим у світі містом, яке використовує сучасний метод виробництва тепла. Електроенергія, вироблена з біомаси, буде реалізовуватися за «зеленим» тарифом;
4. Команда українських розробників Space Cossacks підготувала власний проект нестандартного безпілотника для конкурсу Act In Space Європейської Космічної Агенції. Розробка є гібридною платформою, що не потребує пілота. У апараті поєднано характеристики квадрокоптера й аеростата. За твердженням розробників, таке поєднання має забезпечувати тривалу і стабільну відео- фотозйомку з повітря. Політ без підзарядки може тривати до 24 годин на висоті до 5 км; можлива робота в автономному режимі; розробка має здатність збільшувати підйомну силу; апарат простий у монтуванні та транспортуванні; у випадку несправності, апарат повільно опуститься на землю, без різкого падіння з висоти; безшумність експлуатації;
5. Найдорожчу у світі ікру виготовляють в селі Гречана Дніпропетровської області. Це ікра не рибна, а … равликів. Щоб відкладали якомога більше делікатесного продукту, для них створюють спеціальні умови - середземноморський клімат з високою температурою і вологістю. Збирати ікру можна тільки в рукавичках. Інакше її можна пошкодити. А кожна ікринки – на вагу золота. За один раз равлики відкладають до ста ікринок – це близько чотирьох грамів. Засолена ікра має рожевий колір, і саме її найбільше цінують європейські ресторатори. І готові віддавати чималі гроші – до 300 євро за 100 грамів. В Україні таку ікру продають удвічі дешевше. На равликовій фермі в селі Гречана цим делікатесом поки ласують самі;
6. Два тижні тому в селі Дубіївка, що на Черкащині, відкрили селекційно-випробувальну станції насіннєвої компанії «ДСВ-Україна». Цій ідеї передувала майже 10 років роботи по селекції нових сортів озимої пшениці, орієнтованих на якість, високу врожайність, посухо-, жаро- та зимостійкість. Вітчизняні селекціонери виграли проект Євросоюзу, за який змагалися також компанії із Польщі, і отримали 550 тисяч євро на його реалізацію.
В H&M рассказали, когда откроют первый магазин в Украине
Шведский ритейлер H&M заявил, что первый украинский магазин откроет свои двери в августе в Lavina Mall, что в Киеве на улице Берковецкой, 6д.
Об этом сообщается на сайте H&M.
Открытие состоится 18 августа в 12:00, магазин будет работать до 22:00. Торговая площадь магазина составляет 2 900 квадратных метров. В первом магазине в Украине H&M представит полный ассортимент одежды и аксессуаров, также коллекцию GP & J Baker x H&M. Позже бренд представит всемирно известные линии, например, MOSCHINO [tv] H&M, и коллекцию Holiday.
Также в магазине будут представлены товары для дома H&M Home.
Справка. Шведская Hennes & Mauritz AB (развивает сеть H&M) - основана в Швеции в 1947 году, является одной из крупнейших торговых компаний в мире. По данным ритейлера, сейчас он управляет сетью из 47 онлайн-платформ и более 4,7 тыс. магазинов на 69 международных рынках, включая франчайзинговые. Количество сотрудников составляет более 171 тыс. человек.
_______________________________ «Нації вмирають не від інфаркту — спочатку їм відбирає мову» Ліна Костенко
В “Укрзалізниці” показали перший локомотив General Electric для України
Шеф української залізниці Євген Кравцов побував на заводі General Electric у Пенсильванії (США). Там для України виготовили перший локомотив серії Evolution ТЕ33АС. У серпні морем локомотив доставлять на Крюківський вагонобудівний завод, де його доукомплектують.
Цитата:
“Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку нам поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні”, – написав пан Кравцов на своїй фейсбук-сторінці.
Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація General Electric підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ “Укрзалізниця” на мільярд доларів. До кінця року на наших маршрутах з’являться перші 30 дизельних локомотивів. А всього ж протягом семи років американці й українці спільно створять 200 локомотивів. Один тепловоз General Electric буде коштуватиме Україні приблизно 3,5 мільйонів доларів.
Які тепловози завезуть до України Тепловози ТЕ33АС екологічні, надійні та економні. Вони дають майже вдвічі менше шкідливих викидів. Тепловози обладнані сучасними системами безпеки руху й радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі. У них високі тягові властивості. Локомотивній бригаді також буде зручніше працювати: кабіни оснащені системою клімат-контролю, є холодильник, піч та ергономічний санвузол, шумоізоляція. Лобове скло дуже міцне та з електрообігрівом. Дзеркала заднього виду також обігріваються.
General Electric – американська багатогалузева корпорація, найбільший у світі виробник багатьох видів техніки: локомотивів, енергетичних установок (зокрема й атомних реакторів), газових турбін, авіаційних двигунів і медичного обладнання.
Чисто ИМХО - лучше бы Карфур или Старбакс зашел на рынок вместо H & M.
_______________________________ We say it's time to make a new beginning, we say we hold our future in our hands. If we could only give love a new meaning, if we could only try to understand...
Dondurma,маємо, що маємо. Поки що H&M та Ікея. А далі буде)
Не думаю. Разговоры о Карфур были еще 4 года назад, а воз и ныне там.Старбакс просто не заинтересован в рынке, так как прорехи в нашем законодательстве снижают его конкурентоспособность.
_______________________________ We say it's time to make a new beginning, we say we hold our future in our hands. If we could only give love a new meaning, if we could only try to understand...
Чисто ИМХО - лучше бы Карфур или Старбакс зашел на рынок вместо H & M.
И вместо жаркого лета нам холодную зиму подавай, а вместо холодной зимы - жаркое лето:)
Dondurma писал(а):
Кира писал(а):
Dondurma,маємо, що маємо. Поки що H&M та Ікея. А далі буде)
Не думаю. Разговоры о Карфур были еще 4 года назад, а воз и ныне там.Старбакс просто не заинтересован в рынке, так как прорехи в нашем законодательстве снижают его конкурентоспособность.
Будут у нас и Старбакс и Карфур, как только перестанем думать "что этого у нас никогда не будет"
Вы это говорили не раз. Так что не стоит повторяться. Я не предсказатель, чтобы знать будет или не будет, но есть конкретные преграды, которые не способстауют выходу. Пусть парламент сначала запретит крупным и средним сетям пользоваться схемой ФЛП, а потом посмотрим. Тем более от этого запрета выиграет и бюджет и малый бизнес.
_______________________________ We say it's time to make a new beginning, we say we hold our future in our hands. If we could only give love a new meaning, if we could only try to understand...
Вы это говорили не раз. Так что не стоит повторяться. Я не предсказатель, чтобы знать будет или не будет, но есть конкретные преграды, которые не способстауют выходу. Пусть парламент сначала запретит крупным и средним сетям пользоваться схемой ФЛП, а потом посмотрим. Тем более от этого запрета выиграет и бюджет и малый бизнес.
Да, говорил и буду повторять, напоминать ещё, если нужно Это же тема позитивных новостей и фиксации достижений, а не недостатков и ограничений. Повозмущаться, понегодовать и пожаловаться можно в других темах (правда не знаю нужно ли?)
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1