там у них в том же помещении отдельно от детского туалета есть комната с обычным унитазом для учителей, но она закрывается. если не получится научить на такой туалет будем просить разрешения посещать учительский.
-- Пользователь добавил некоторое время спустя --
Хоть у меня у самой особый ребенок, но я понимаю учителей, которые против введения таких детей в обычные классы, с такими детьми реально сложно, им нужно сопровождение и помощь. тьютор нужен обязательно.
У них будет два класса с инулюзией или один. ? Это же обычная зош... а интересно , если родители детей других будут против учиться в таком классе , то куда ...разве что в 41 где нет прописки. Интересно сколько в классе человек планируют и сколько из них инклюзия будет.
Каріша, я не знаю как они планируют все организовать. В этом году у них один ребенок особый. Нас на курсах уже 10 человек. В один класс можно я так понимаю 3 человека взять. Как остальные не знаю.
от детского туалета есть комната с обычным унитазом для учителей
так может учителя на дырку походят,а дети на унитаз?Эти дырки достаточно травмоопасны,туда всех детей нужно водить с сопровождением.Если учесть,что дети не будут попадать куда надо,то будет очень скользко
_______________________________ Коротко о себе: волшебная на всю голову
У вересні 2016-го року в Запоріжжі стартував рік дитини з особливими потребами.
В області проводиться експеримент з впровадження інклюзивної освіти. Регіон, який займає третє місце в Україні за кількістю дітей з особливими потребами – більше 35 тисяч малюків мають психологічно-фізичні вади, першим в країні здійснить масовий набір таких учнів до звичайних шкіл.
До цього року лише півтори тисячі дітей мали змогу навчатися індивідуально і тільки 28 особливих учнів відвідували школи, нарівні з іншими дітьми.
У 2016-му в Запорізькій області у 47 загальноосвітніх навчальних закладах буде відкрито 78 інклюзивних класів для 154 дітей шкільного віку з особливими освітніми потребами та 20 дошкільних груп з інклюзивною формою навчання.
Загалом в Україні вже до 2020 року всі українські діти, які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах) для дітей із затримкою психічного розвитку, поступово перейдуть на навчання до загальноосвітніх навчальних закладів.
– Дитина з особливими потребами має право навчатися в будь-якій школі, – каже начальник департаменту освіти та науки Запорізької області Тетяна Озерова. – Інша справа, що не всі загальноосвітні школи на сьогодні мають змогу прийняти таких дітей.
У вересні 2016-го року в Запоріжжі стартував рік дитини з особливими потребами Для цього необхідно технічно підготувати клас, знайти асистента для вчителя, та й самому викладачу необхідно підготуватися та навчитися працювати з такими дітьми.
За словами Озерової, процес введення даної освіти надзвичайно важкий. Ні діти, ні батьки, ні вчителі ще не готові до такого переходу.
Вона розповідає, що у деяких інтернатних закладах вже припинили набір дітей на наступні роки (з 1 вересня 2017 року припиниться набір учнів до підготовчих та перших класів спеціальних шкіл по всій Україні).
– Багатьох батьків це обурило, оскільки вони прагнуть аби діти знаходилися в навчальному закладі цілодобово, п’ять днів на тиждень, отримували там не лише знання, а й необхідну медичну допомогу та повноцінне харчування, – пояснює чиновниця.
Наразі експеримент ставить на меті виявити з якими категоріями дітей будуть працювати конкретні школи, щоб створити підходящі умови для інклюзивного навчання.
Скажімо, можна підготувати клас для дітей з вадами опорно-рухової системи, а до тієї школи не прийде жодної дитини з подібними проблемами, але будуть діти з вадами розвитку, слуху чи зору. А може взагалі не прийде жодна дитина.
ТОЛЕРАНТНІСТЬ БЕЗ ДРУЖБИ
Запорізька загальноосвітня школа №3 стала однією з перших, де була впроваджена системі інклюзивної освіти. Тут у класах зі звичайними дітьми, навчаються діти в інвалідних візках, з аутизмом, ДЦП та іншими розладами.
Тут дітей у візках є спеціальні пандуси та поручні у туалетах.
– Плануємо ще зробити їх і в коридорах, як того потребують правила. Але поки що на це немає коштів, – каже директор школи Ольга Магльована.
За її словами, вчителі школи пройшли безліч курсів і знають, як їм поводитись з особливими дітьми. Але час від часу їм необхідна допомога батьків, для цього деякі мами перебувають на уроках.
– Вони допомагають їм, скажімо, справитись зі стресовою ситуацією або пройти до туалету, – пояснює Ольга Павлівна.
Час від часу вчителям необхідна допомога батьків, для цього деякі мами перебувають на уроках Багато чого для дітей з особливими потребами робиться за рахунок коштів батьків. Наприклад, в школі був відведений спеціальний клас для занять з лікувальної фізкультури. Всі необхідні обладнання та тренажери були закуплені з пожертв батьків.
На питання, чи дружать звичайні діти зі своїми однокласниками, які мають, наприклад, розрад мовлення чи проблеми з опорно-руховою системою, директор відповідає тривалим мовчанням.
– В нас немає випадків знущання над такими дітьми, – пояснює Ольга Магльована. – Батьки і діти ставляться до них з великим розумінням та толерантністю. Але дружби як такої між дітьми поки що нема.
Діти з особливими потребами не можуть на перервах носитись коридорами чи грати в футбол, тому вони зазвичай складають пазли, малюють або відпочивають на спеціальних
Цитата:
МРІЇ ПРО РІВНІСТЬ
Діанці – 12 років. Дівчинка народилась зі спастичним парапарезом нижніх кінцівок. Це неврологічний синдром, який ослаблює м’язи ніг, тому дитині складно самостійно пересуватись. Все своє життя Діанка мріє танцювати.
– Якщо ми присутні на якомусь заході де є танці, – розповідає мама дівчинки Анжеліка Віхляєва, – то Діана плаче і просить, щоб я її звідти забрала. Дочці боляче дивитись на те, що для неї лише нездійсненні мрії.
З першого класу Діанка навчалась у звичайному класі разом з іншими дітьми. Але через рік навчання мати вирішила, що інклюзивна освіта не для її дитини.
– Я зрозуміла, що така практика не дала моїй дитині нічого, окрім стресу, – пояснює свою позицію Анжеліка. – Вчителі не знали, як поводитись з дитиною, яка потребує особливого підходу, однолітки її передражнювали, знущались. Дочка дуже страждала.
Незважаючи на те, що цього року в Запорізькій області пропагують інклюзивну освіту, а чиновники заговорили про закриття інтернатних закладів, мама Діанки вирішила перевести її до навчання до спецзакладу.
– Перебуваючи серед таких дітей як вона сама, дочка стала більш спокійнішою, її не мучать комплекси, вона дуже добре здала вступні іспити. Адже, не зважаючи на те, що вона в інвалідному візку, інтелектуально вона розвинена.
Мама Діанки вирішила перевести її до навчання до спецзакладу Анжеліка вважає, що створювати інклюзивні класи, де з тридцяти учнів двоє-троє будуть з якимись розумово-фізичними проблемами – дуже жорстоко.
Жінка переконана, що наше суспільство поки не готове до подібного експерименту.
– Коли я почитала, що люди пишуть про інклюзивну освіту на форумах, коли мені в обличчя інші батьки заявляють, що їхня дитина ні за яких умов не буде сидіти поруч з Діаною – мені не хочеться, щоб моя дочка навчалась в подібному класі.
При цьому вона зазначає, що якщо дорослі не надто толерантні та етичні, то підлітки взагалі жорстокі: нещодавно мама і донька прогулювались по парку і якийсь хлопчик почав показувати на них пальцем і кричати на весь парк, чому це така доросла дівчинка у візку.
– Мати не тільки не пояснила цій дитині нічого, а навпаки, відсмикнула його від нас якнайдалі, ніби від якоїсь прокази і голосно та презирливо наказала не підходити до нас. Дочка моя проплакала всю дорогу додому.
На запорізьких форумах та в приватних розмовах багато батьків і справді висловлюються про інклюзивну освіту досить категорично та несхвально.
Навіть деякі вчителі не під запис зізнаються, що не тільки не мають уявлення, як їм працювати з особливими дітьми, а й не бажають цього.
отримували там не лише знання, а й необхідну медичну допомогу та повноцінне харчування
Каріша писал(а):
через рік навчання мати вирішила, що інклюзивна освіта не для її дитини.
Каріша писал(а):
а чиновники заговорили про закриття інтернатних закладів
принудительное введение и уничтожение альтернативы....... Попахивает от государства обычным избавлением от особенных детей и перекладывание абсолютно всех забот на плечи родителей Они якобы благом для детей прикрывают истинные мотивы.
_______________________________ Коротко о себе: волшебная на всю голову
yasha1, а меня вот это момент больше заинтересовал [quote=] Багатьох батьків це обурило, оскільки вони прагнуть аби діти знаходилися в навчальному закладі цілодобово, п’ять днів на тиждень,[/quote] и вот то мнение, которое я разделяю
Цитата:
Але треба бути чесними. Є діти з проблемами опоно-рухової системи зі збереженим інтелектом. І якщо створити всі умови, вони зможуть навчатися з іншими дітьми за однією програмою, не уступаючи їм в інтелектуальному розвитку. Але не всі діти з психоневрологічними розладами зможуть навчатися в звичайних класах, на рівні зі здоровими дітьми. Більше того, вони будуть тягнути за собою вниз інших дітей. На думку мами Максима, в Україні варто запровадити частково-змішане інклюзивне навчання: "Це ідеальний варіант, який не нашкодить ні тим, ні іншим дітям".
прагнуть аби діти знаходилися в навчальному закладі цілодобово,
это все понятно,но детям с такими родителями жизнь счастливой казаться не будет.Если родители требуют круглосуточного обслуживания их ребенка,значит сами они не могут,не хотят или не умеют ухаживать.
_______________________________ Коротко о себе: волшебная на всю голову
спокійно читати про Діанку не змогла, серце стискалось... по хлопчика та його матір Ми (суспільство) не вміємо бути толерантнішими до інших, до їхнього болю. Це я бачу в розмовах наших жіночих тут на форумі та в житті. То тоді, що ж ми можемо привити нашим дітям?? отакі і виростають хлопчики це не змінти за 1-2 роки, це може бути не одне покоління.....
yasha1 писал(а):
Если уж и внедрять,то особые дети должны идти обычной массой ,если это не физическая особенность ,и не видна невооруженным глазом,то больше шансов сойти за обычного и раствориться в коллективе.
я скажу більше, даже те, що не видно, ці горе-педагоги ляпають де попало та виділяють як заразу діточок. Я колись на форумі писал про хрещеницю моєї сестриз іншого великого міста, яку мама взяла з дому малютки. Дівчинці вже 6 років, вона ходить у дитячий садочок. Про те, що вона не рідна знала тільки адміністрація дитячого закладу (по документам вдочерили в 1 рік). Віка свою донечку виховує сама, багато працює, тому в садочку, на дитячих майданчиках і подібних місцях майже не спілкується з іншими мамами, відверто не розказує про себе та доньку. Ніхто окрім батьків ії, сппцальніх служб та адмінстірації садка про про це знає. Але чомусь, хоча зрозуміло чому, не виховані, да злі вони розтяпали батькам інщих дітей про малу. Тепер діти в садку малій розказуюсть, що вона не рідна. Віка багато зусиль прикладаю, щоб заспокоїти після такого донечку.
blago7b писал(а):
Так может учителей нужно менять и детей своих воспитывать.
+100%
_______________________________ Женщина должна быть, как Солнце…Ожидаемой…Согревающей… Обжигающей…Испепеляющей…И просто быть яркойи красивой…
прагнуть аби діти знаходилися в навчальному закладі цілодобово,
это все понятно,но детям с такими родителями жизнь счастливой казаться не будет.Если родители требуют круглосуточного обслуживания их ребенка,значит сами они не могут,не хотят или не умеют ухаживать.
А таких предостаточно тоже и только все им виноваты : то шоколадка не та, то в туалет не так отвели, то посмотрели не как надо, то путевка не на 24 а на 21 день ... И как только поступать куда-то так сразу вспоминают что у них льгота, а на общих основаниях как все не хотят
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3