Это программа по зарубежке за 8 класс. Программа - обязательна для выполнения!!! Учень: характеризує Веди, Біблію, Коран як пам’ятки світової літератури (усна / писемна форма існування, проблема авторства, жанрове розмаїття текстів, ідеї, сюжети, образи, які отримали найбільше поширення у світовій культурі, особливості стилю, коментарі тощо), наводить приклади їхнього впливу на розвиток всесвітнього культурного (літературного) процесу: ці книги — енциклопедія знань, своєрідний культурний фонд, моральний кодекс народів, що їх створили; невичерпне джерело мотивів, тем, сюжетів, образів для мистецтва всього світу. На изучение и сравнение религиозных книг отводится 3 часа
и сколько уроков отведено на Ветхий, Новый завет и псалмы?
Да ну зачем это детям навязывать? хотят сами прочтут! Общие понятия дать им! не обязывать читать это все! все разные, по-разному воспитаны! Чем меньше, тем лучше! Пусть бы на уроках заруб.литературы читали книги познавательные, интересные, психологические, какие-то бытовые, где отношения людей, чтобы у детей строилось мировоззрение, а не утыкаться в псалмы... Им же жить!
-- Пользователь добавил некоторое время спустя --
Для общего понимания - пару уроков - предостаточно!!
Это программа по зарубежке за 8 класс. Программа - обязательна для выполнения!!! Учень: характеризує Веди, Біблію, Коран як пам’ятки світової літератури (усна / писемна форма існування, проблема авторства, жанрове розмаїття текстів, ідеї, сюжети, образи, які отримали найбільше поширення у світовій культурі, особливості стилю, коментарі тощо), наводить приклади їхнього впливу на розвиток всесвітнього культурного (літературного) процесу: ці книги — енциклопедія знань, своєрідний культурний фонд, моральний кодекс народів, що їх створили; невичерпне джерело мотивів, тем, сюжетів, образів для мистецтва всього світу. На изучение и сравнение религиозных книг отводится 3 часа
Вот! этого и хватит! Хороший преподаватель вынесет основные моменты и разложить по полочкам общее и разнящееся! чего детям более чем достаточно.
Сейчас есть факультатив: "Основы христианской этики". Вот, то что изучают по данной программе: 1-й клас. Хочу пізнавати світ Розділ 1. Хочу пізнавати дивосвіт Розділ 2. Пізнаю себе Розділ 3. Хочу пізнавати Бога 2-й клас. Живу і навчаюсь у родині Розділ 1. Моя сім’я і родина Розділ 2. Мій рід і народ 3-й клас. Прагну робити добро Розділ 1. З радістю творимо добро Розділ 2. Життєвий дороговказ Розділ 3. Шляхом добра 4-й клас. Навчаємося мудрості Розділ 1. Уроки доброти Розділ 2. Уроки справедливості Розділ 3. Навчаємося виправляти життєві помилки Розділ 4. Уроки працелюбності Розділ 5. Уроки Божої мудрості 7-й клас. Ісус Христос – ідеал для наслідування Розділ 1. Морально-етичні цінності християнства Розділ 2. Християнські орієнтири людського життя Розділ 3. Історичні витоки та розвиток християнства в Україні 8-й клас. Божі заповіді – моральний дороговказ для людини Розділ 1. Життєві дороговкази християнина Розділ 2. Моральні настанови у взаєминах людини з Богом Розділ 3. Моральні підвалини заповідей щодо пошани ближнього Розділ 4. Моральні настанови у виборі життєвого шляху 9-й клас. Морально-етичні цінності молоді Розділ 1. Християнський життєвий вибір людини Розділ 2. Моральні цінності у виборі професії Розділ 3. Людина у суспільстві Розділ 4. Молодь і християнська культура 10-й клас. Етика подружнього життя Розділ 1. Морально-етичні основи християнської сім’ї Розділ 2. Християнське покликання чоловіка і жінки Розділ 3. Моральні підвалини життя християнської родини Розділ 4. Сім’я у цивілізаційному вимірі 11-й клас. Основи християнського світогляду і моралі Розділ 1. Суть християнського світогляду Розділ 2. Морально-етичний зміст блаженств Розділ 3. Християнські моральні чесноти Розділ 4. Християнство у релігійному просторі світу
Открою секрет. Вы на форуме. Дана тема. Обсуждаем. В чем проблема то.
Спасибо, я этот секрет знаю. Просто ощущение не диалога а монолога. Оппонента не читают внимательно, а просто все наболевшее на тему религии выплескивают. Нет конструктивизма. Нет предмета спора - никто насильно не навязывает изучение ЗБ, не помню в теме ни одного высказывания о том что это предмет должен быть обязательным а не факультативом.
_______________________________ "В ком нет любви к стране родной, те сердцем нищие калеки" Т.Г. Шевченко
dominic28,отличный факультатив, особенно темы для 10 класса.Только вот 10-классников на факультатив не загонишь, а на обязательный урок бы пришли-может тогда бы хоть что-то где-то зацепилось в мозгах у детей наших.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1