Раз необходимо было найти в сети маршрут одного из автобусов и нифига не нашла, а тут наткнулась на очень полезную ссылочку!
marshrutka.com.ua
Областной контактный центр "горячей линии" Запорожской облгосадминистрации (по работе транспорта)
0-800-503-508 --------------------- Управление транспорта г. Запорожье: 787-50-89, 787-50-76. --------------------- Петиции на сайте мерии http://ep.zp.gov.ua/uk/petitions/active (необходимо зарегиться (буквально пол мин), чтобы голосовать или создать свою петицию) --------------------- Для жителей Бородинского р-на: Директор ПРАТ "ЗАТП 12329" (перевозчик маршрута № 65 "Бородинский рынок - пр.Металлургов" 095-903-20-22
Вот мне интересно, как "реально" можно посчитать кол-во людей едущих в маршрутке 69 от цветочной до заводоуправления, когда там на кузне её штурмом берут?
Вавара, понимаю.. за 10 лет никогда этот маршрут не был пустым. а сколь раз из-за него в выхи не успевала на раздачи! (( потому буду помогать ..только в промежуток как минимум Цветочная - Лахти. Он на 3 ост-ку с конечной уже приезжает битком. с 35м, конечно, не сравнить.. Но 35й уже "похоронили" - 4 машины водитель говорил осталось на маршруте. "резиновые"
_______________________________ Мова величезне значення має, так формується державність. А коли мовою нехтують, то потім приходять визволяти (с)
там стоит вполне конкретная цифра Дата обстеження 21.04.17
у нас на 26-м тоже где-то в эти дни "обстеження" проводили. После чего мне официально заявили, что у нас все зашибись как здорово! ...
По факту просто стояли на конечной считали сколько заходит, с каким промежутком ездят...
_______________________________ Прежде чем осуждать кого-то возьми его обувь и пройди его путь, попробуй его слезы, почувствуй его боли, наткнись на каждый камень, о который он споткнулся. И только после этого говори, что ты знаешь- как правильно жить...
Розуміючи, що кардинальні зміни маршрутної мережі призведуть до не-вдоволення значної кількості пасажирів, які звикли до її нинішнього стану, пропонується оптимізація пасажирської транспортної системі міста у декіль-ка етапів: – етап 1: поступова заміна автобусів малої місткості (класів А та В паса-жиромісткістю до 22 пасажирів) на автобуси середньої та великої місткості (класу І пасажиромісткістю 23 … 100 пасажирів) на існуючих маршрутах. Така заміна буде допустимою на тих маршрутах, де розрахунковий годинний пасажиропотік у годину «пік» дає можливість його освоєння автобусами від-повідної місткості у звичайному режимі руху з інтервалом, що не перевищує 10 хвилин. Якщо ж потужність пасажиропотоку є недостатньою, пропонуєть-ся: розглянути варіанти об’єднання декількох маршрутів у один зі зміною їх трас, якщо при такому об’єднанні буде отриманий сумарний пасажиропотік достатньої потужності (для маршрутів, що прокладені центральними вулиця-ми міста); або організувати на маршруті комбінований режим руху (звичай-ний та експресний та (або) режим маршрутного таксі; – етап 2: поступове введення до маршрутної мережі наскрізних маршру-тів, що охоплюють переважну кількість безпересадочних поїздок і орієнтовані на використання рухомого складу пасажиромісткістю 30 … 100 пасажирів.
На підставі попереднього аналізу маршрутної мережі, результатів обсте-ження пасажиропотоків, кількості рухомого складу на маршрутах та показни-ків його використання, пропонується на першому етапі внести такі зміни до існуючої маршрутної мережі: а) затвердити подовження автобусного маршруту №21 «Великий Луг – пр. Металургів» до зупинки «вул. Зелена» з боку кінцевої зупинки «Великий Луг»; б) враховуючи повне дублювання траси автобусного маршруту №3 «4-й Південний мкрн. – вул. Гарнізонна» трасою автобусного маршруту №37 «4-й Південний мкрн. – Аеропорт», закрити маршрут №3, переклавши обслугову-вання його пасажиропотоку на маршрут №37 з відповідним збільшенням кі-лькості рухомого складу на останньому; в) враховуючи практично повне дублювання трас автобусних маршрутів №49 «вул. Товариська – вул. Героїв 93-ї бригади – вул. Товариська» та №49А «Диспетчерська – Бородінський ринок – Диспетчерська», закрити маршрут №49А, на маршруті №49 змінити схему та організувати маятниковий рух з кінцевими зупинками «Хлібозавод №5» та «Бородінський мкрн.» (по вул. Но-вобудов, пр. Ювілейному, вул. В. Сергієнка, вул. Ентузіастів, вул. Запорізько-го козацтва, пр. Ювілейному, вул. Героїв 93-ї бригади, вул. В. Сергієнка, вул. Новгородській, Хортицькому шосе, вул. Істоміна, Дніпровському шосе, вул. Щасливій, вул. Рельєфній, вул. Бородінській, вул. Професора Толока, вул. То-вариській та аналогічно у зворотному напрямку) зі збільшенням кількості ру-хомого складу;
г) враховуючи повне дублювання трас маршрутів №18 «Бородінський мкрн. – 4-й Південний мкрн.», №81 «вул. Товариська – 4-й Південний мкрн», №84 «вул. Товариська – Вокзал «Запоріжжя-1», №88 «вул. Товариська – пр. 40-річчя Перемоги – вул. Товариська» закрити маршрути №81, №84, та №88 переклавши обслуговування його пасажиропотоку на маршрут №18, на якому при цьому збільшити кількість рухомого складу на 11 одиниць (класу І, паса-жиромісткістю від 100 пасажирів); д) враховуючи значне дублювання трас маршрутів №73 «ЗТМК – Набе-режна» та №83 «Клуб – Набережна», закрити маршрут №83, переклавши об-слуговування його пасажиропотоку на маршрути №73 та №41 «Ринок Завод-ського району – Кільцева» зі збільшенням кількості рухомого складу; е) зберегти існуючу маршрутну мережу електротранспорту міста та роз-міри руху на ній. При цьому бажано забезпечити наявність на маршрутах тролейбуса і трамваю рухомого складу, обладнаного для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Mashali, ну в цитате все верно согласна с написанным нет смысла делать 100500 маршрутов с одним маршрутом и разными номерами, когда можно сделать один маршрут и больше машин пустить. все логично
_______________________________ Я верю в маникюр и в кричащую одежду, в то, что на отдыхе тоже необходимо делать причёску и наносить губную помаду. Я верю в розовый цвет, а также в то, что счастливые девушки — самые красивые. Я верю в то, что лучшее средство для сжигания калорий — это смех. Я верю в то, что завтра будет новый день, и… Я ВЕРЮ В ЧУДЕСА!!! *********************************** Люди! Гарного вам дня, хоч я навіть не знаю, що сьогодні — вівторок, чи субота та пофіг, вбивайте хамство посмішкою. (Андрій Скрябін)
За все время ездила им один раз. Меня его интервалы не устраивают. Оставляю его пенсионерам, которые там и преобладают.
_______________________________ We say it's time to make a new beginning, we say we hold our future in our hands. If we could only give love a new meaning, if we could only try to understand...
За все время ездила им один раз. Меня его интервалы не устраивают. Оставляю его пенсионерам, которые там и преобладают.
А нам с ребенком надо было доехать от Украины до Металла ( время не помню, вечером), мы получили удовольствие - за 3 грн да по сравнению с нашими травмоопасными душегубками... Даже если б раз в час у нас такой ходил, я б лучше на работу раньше приезжала, но чистая и без синяков.
_______________________________ Прежде чем осуждать кого-то возьми его обувь и пройди его путь, попробуй его слезы, почувствуй его боли, наткнись на каждый камень, о который он споткнулся. И только после этого говори, что ты знаешь- как правильно жить...
Милая, ну каждому свое, живу на конечной, поэтому вижу какое количество людей пропускает его и ждет 81.
_______________________________ We say it's time to make a new beginning, we say we hold our future in our hands. If we could only give love a new meaning, if we could only try to understand...
Mashali, стоооп Я сразу предупредила, что тоже в шоке и не при делах
тогда буду читать дальше, вдруг это как в анекдоте про Алгебру, где ее в конце убили)
а вот все аргументировано написано, почему мы так переживаем стр.111 Часть 1
Варто зауважити недостатньо підготовлений перехід на нову маршрутну систему завжди супроводжується різкою негативною реакцією частини насе-лення, для якої умови пересування змінилися та (або) погіршилися. Тому для впровадження запропонованих змін у маршрутній мережі потрібен деякий, достатньо довгий перехідний період, якій буде супроводжуватися роз’ясню-вальною роботою серед населення, проведенням громадських слухань та об-говорення із залученням автотранспортних підприємств-перевізників та па-ралельним скороченням вартості проїзду пасажирів на всіх або деяких марш-рутах. В цьому періоді необхідно забезпечити паралельну роботи нових мар-шрутів з тими маршрутами, що змінюються при поступовому впровадженні нових або зміною діючих маршрутів, та поступово їх скорочувати.
18 и 81 - да, одинаковые, а 18 и 88 разные маршруты на песках что-то щимят южный, выходит мне нужно идти со сберкассы на 4-й южный чтоб попытаться сесть в маршрутку,а на работу на 7 утра зашибись жизнь начнется еще и 67 и 14 убирают от нас...что за дятлы в ЗНТУ
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1